AKY
MirayWeb Coder's
Hideo Kojima, Koji Pro radyo yayınında PHYSINT adlı projenin geliştirme sürecinde ikinci aşamaya geçeceğini duyurdu. Ancak PHYSINTin bir oyun mu yoksa bir film mi olacağı şu an belirsizliğini koruyor. Kojima, projenin hala çok erken bir kavramsal aşamada olduğunu ve gelecekteki PlayStation donanımı için tasarlanabileceğini belirtti. Bu açıklama, PHYSINTin yeni nesil teknolojilerle desteklenen yenilikçi bir proje olacağının sinyallerini veriyor.
Kojimanın açıklamalarına göre, PHYSINT üzerindeki çalışmalar, Death Stranding 2: On the Beach ve ODnin tamamlanmasının ardından hızlanacak. Death Stranding 2nin geliştirme süreci %95 oranında tamamlanmış durumda ve oyun 26 Haziran 2025te PS5 için çıkacak. OD hakkında ise çok az bilgi bulunuyor. Ancak Kojima, bu projenin de Boktai: The Sun is in Your Hand gibi deneysel bir yapıya sahip olacağını söyledi.
Hideo Kojima, oyun dünyasında yenilikçi fikirleriyle tanınıyor. Boktaide olduğu gibi, oyuncuları alışılmadık mekaniklerle deneyimlere sürükleyen Kojima, PHYSINT projesinde de bu yaklaşımını sürdürecek gibi görünüyor. ODnin, güneş ışığı gibi gerçek dünya unsurlarını oyuna entegre eden bir yapısı olabileceği belirtiliyor. PHYSINTin de benzer şekilde sınırları zorlayan bir proje olması bekleniyor.
PHYSINT, Kojima Productionsın ikinci aşama projelerinin başlangıcını temsil ediyor. Kojimanın, oyun ve film arasındaki sınırları bulanıklaştıran bir yaklaşım sergilemesi, PHYSINTi hem teknoloji hem de hikaye anlatımı açısından çığır açıcı bir yapım haline getirebilir. Kojima Productions, bu projeyle hayranlarını bir kez daha şaşırtmayı ve sektördeki yenilikçi konumunu pekiştirmeyi hedefliyor.
PHYSINT İçin Kollar Sıvandı
Kojimanın açıklamalarına göre, PHYSINT üzerindeki çalışmalar, Death Stranding 2: On the Beach ve ODnin tamamlanmasının ardından hızlanacak. Death Stranding 2nin geliştirme süreci %95 oranında tamamlanmış durumda ve oyun 26 Haziran 2025te PS5 için çıkacak. OD hakkında ise çok az bilgi bulunuyor. Ancak Kojima, bu projenin de Boktai: The Sun is in Your Hand gibi deneysel bir yapıya sahip olacağını söyledi.

Hideo Kojima, oyun dünyasında yenilikçi fikirleriyle tanınıyor. Boktaide olduğu gibi, oyuncuları alışılmadık mekaniklerle deneyimlere sürükleyen Kojima, PHYSINT projesinde de bu yaklaşımını sürdürecek gibi görünüyor. ODnin, güneş ışığı gibi gerçek dünya unsurlarını oyuna entegre eden bir yapısı olabileceği belirtiliyor. PHYSINTin de benzer şekilde sınırları zorlayan bir proje olması bekleniyor.
PHYSINT, Kojima Productionsın ikinci aşama projelerinin başlangıcını temsil ediyor. Kojimanın, oyun ve film arasındaki sınırları bulanıklaştıran bir yaklaşım sergilemesi, PHYSINTi hem teknoloji hem de hikaye anlatımı açısından çığır açıcı bir yapım haline getirebilir. Kojima Productions, bu projeyle hayranlarını bir kez daha şaşırtmayı ve sektördeki yenilikçi konumunu pekiştirmeyi hedefliyor.