AKY
MirayWeb Coder's
Rocket League ama ayakla diye tanımlanan Rematch, bu hafta sonu Steamdeki açık betasıyla büyük ses getirdi. Aynı anda 100 binden fazla oyuncuya ulaşan yapım, spor ve rekabeti bir araya getiren dinamiğiyle dikkat çekiyor. Yayınlandığında Steam'de 24,99 dolar, konsollarda ortalama 30 dolarlık bir etiketle satılacak olan oyun, şimdiden ciddi bir kitle yakalamış gibi görünüyor.
Rematch, 5'e 5 veya 4'e4 çok oyunculu bir futbol deneyimi sunuyor ama klasik anlamda bir spor simülasyonu değil. Her oyuncu sahada yalnızca bir karakteri kontrol ediyor ve takım çalışması her şeyin önüne geçiyor. Sloclapın açıklamasına göre FC bir futbol simülasyonuysa, Rematch bir futbolcu simülasyonu. Bu tanım, oyunun sahadaki bireysel hisleri ön plana çıkardığını açıkça ortaya koyuyor.
Oynanış dinamikleri Rocket Leaguee sık sık benzetilse de, Rematch fizik temelli yapılar yerine daha geleneksel spor oyunu kontrolleriyle çalışıyor. Yani burada havalanan arabalar yerine saha içinde rakipten sıyrılan oyuncular, paslar ve hızlı dönüşler var. Yine de Rocket League gibi, farklı bir formülle kendine has bir niş oluşturmayı başarıyor.
Oyunun geliştiricisi Sloclap, daha önce Absolver ve Sifu gibi dövüş oyunlarıyla tanınıyordu. Şimdi ise dövüşten spora geçiş yapan stüdyo, aynı akıcılığı ve oyuncu odaklı yapıyı Rematche taşımış gibi görünüyor. Bu da oyunun sadece eğlenceli değil, aynı zamanda teknik olarak da sağlam olmasına katkı sağlıyor.
Rematchin tam sürümü 19 Haziranda çıkacak ve fiyatı 24,99 dolar olacak. Oyunun yaratıcı yönetmeni Pierre Tarno, oyunun ücretsiz olmasını hiç düşünmediklerini söylüyor. Ona göre en iyi ticari başarı, gerçekten iyi bir oyun yapmaktan geçiyor. Görünen o ki, oyuncular da aynı fikirde. Eğer henüz denemediyseniz, Steam sayfasından beta erişimi hâlâ mümkün. Bu yaz, sahada ayak sesleri epey yankılanacak gibi.
Rematch: Rocket League'in İzinde Ayakları Yere Basan Bir Oyun
Rematch, 5'e 5 veya 4'e4 çok oyunculu bir futbol deneyimi sunuyor ama klasik anlamda bir spor simülasyonu değil. Her oyuncu sahada yalnızca bir karakteri kontrol ediyor ve takım çalışması her şeyin önüne geçiyor. Sloclapın açıklamasına göre FC bir futbol simülasyonuysa, Rematch bir futbolcu simülasyonu. Bu tanım, oyunun sahadaki bireysel hisleri ön plana çıkardığını açıkça ortaya koyuyor.

Oynanış dinamikleri Rocket Leaguee sık sık benzetilse de, Rematch fizik temelli yapılar yerine daha geleneksel spor oyunu kontrolleriyle çalışıyor. Yani burada havalanan arabalar yerine saha içinde rakipten sıyrılan oyuncular, paslar ve hızlı dönüşler var. Yine de Rocket League gibi, farklı bir formülle kendine has bir niş oluşturmayı başarıyor.
Oyunun geliştiricisi Sloclap, daha önce Absolver ve Sifu gibi dövüş oyunlarıyla tanınıyordu. Şimdi ise dövüşten spora geçiş yapan stüdyo, aynı akıcılığı ve oyuncu odaklı yapıyı Rematche taşımış gibi görünüyor. Bu da oyunun sadece eğlenceli değil, aynı zamanda teknik olarak da sağlam olmasına katkı sağlıyor.
Rematchin tam sürümü 19 Haziranda çıkacak ve fiyatı 24,99 dolar olacak. Oyunun yaratıcı yönetmeni Pierre Tarno, oyunun ücretsiz olmasını hiç düşünmediklerini söylüyor. Ona göre en iyi ticari başarı, gerçekten iyi bir oyun yapmaktan geçiyor. Görünen o ki, oyuncular da aynı fikirde. Eğer henüz denemediyseniz, Steam sayfasından beta erişimi hâlâ mümkün. Bu yaz, sahada ayak sesleri epey yankılanacak gibi.