AKY
MirayWeb Coder's
Nekki tarafından geliştirilen tek oyunculu aksiyon oyunu SPINE, merakla beklenen dövüş sistemiyle ilgili önemli detayları gün yüzüne çıkardı. Freeflow Gun Fu adı verilen bu sistem, oyuncuya sadece aksiyonun değil, adeta bir aksiyon filminin yönetmeni olma hissini de yaşatmayı hedefliyor. Yeni fragman, oyunun dövüş mekaniklerinin hem akıcı hem de görsel anlamda tatmin edici olduğunu kanıtlar nitelikte.
Freeflow Gun Fu sistemi, ana karakter Redlineın düşmanlar arasında akıcı şekilde hareket ederek kombolarla saldırdığı, silahları etkili biçimde kullandığı ve çevreyi avantajına çevirdiği bir oynanış sunuyor. Oyuncular, rakiplerin silahlarını ellerinden alabiliyor, onları duvarlara çarparak etkisiz hâle getirebiliyor ya da doğaçlama yakın dövüş silahlarıyla mücadeleyi sürdürebiliyor. Her çatışma, farklı kombinasyonlar sayesinde sinematik bir sekans hâlini alıyor.
Yapımcı Dmitry Pimenova göre, bu sistemin odağında oyuncuya verilen özgürlük ve taktiksel farkındalık yatıyor. Hem çevreyi hem düşmanları aynı anda göz önünde bulundurmayı gerektiren bu sistem, sadece etkileyici vuruşlar değil, stratejik kararlar da talep ediyor. Oyunun kamerası ise bu sinematik atmosferi destekleyecek şekilde dinamik açılarla aksiyonu destekliyor ve oyuncunun başarılarını görsel olarak da ödüllendiriyor.
SPINEin en dikkat çeken yeniliklerinden biri de Hardcore Mode oldu. Bu modda, Redlineın taktığı güneş gözlüğü, oyuncunun oyunu hiç hasar almadan tamamlaması hâlinde bozulmadan kalıyor. Bu, klasik no-hit modlarına sinematik bir bakış açısı getiriyor ve oyuncular için ekstra bir meydan okuma sunuyor. Her darbe, sadece sağlıktan değil, görsel bütünlükten de ödün verilmesi anlamına geliyor.
Switch 2 için de duyurulan SPINE, daha önce açıklanan PlayStation 5, Xbox Series ve PC (Steam) sürümlerine katıldı. Henüz kesin bir çıkış tarihi bulunmayan oyun, sunduğu tempolu oynanış ve görsel anlatımıyla aksiyon türüne yeni bir soluk getirmeye aday. Gun Funun bu özgün yorumu, aksiyon severler için unutulmaz anlar yaşatacak.
SPINE Sinematik Dövüşler Sunuyor
Freeflow Gun Fu sistemi, ana karakter Redlineın düşmanlar arasında akıcı şekilde hareket ederek kombolarla saldırdığı, silahları etkili biçimde kullandığı ve çevreyi avantajına çevirdiği bir oynanış sunuyor. Oyuncular, rakiplerin silahlarını ellerinden alabiliyor, onları duvarlara çarparak etkisiz hâle getirebiliyor ya da doğaçlama yakın dövüş silahlarıyla mücadeleyi sürdürebiliyor. Her çatışma, farklı kombinasyonlar sayesinde sinematik bir sekans hâlini alıyor.
Yapımcı Dmitry Pimenova göre, bu sistemin odağında oyuncuya verilen özgürlük ve taktiksel farkındalık yatıyor. Hem çevreyi hem düşmanları aynı anda göz önünde bulundurmayı gerektiren bu sistem, sadece etkileyici vuruşlar değil, stratejik kararlar da talep ediyor. Oyunun kamerası ise bu sinematik atmosferi destekleyecek şekilde dinamik açılarla aksiyonu destekliyor ve oyuncunun başarılarını görsel olarak da ödüllendiriyor.
SPINEin en dikkat çeken yeniliklerinden biri de Hardcore Mode oldu. Bu modda, Redlineın taktığı güneş gözlüğü, oyuncunun oyunu hiç hasar almadan tamamlaması hâlinde bozulmadan kalıyor. Bu, klasik no-hit modlarına sinematik bir bakış açısı getiriyor ve oyuncular için ekstra bir meydan okuma sunuyor. Her darbe, sadece sağlıktan değil, görsel bütünlükten de ödün verilmesi anlamına geliyor.
Switch 2 için de duyurulan SPINE, daha önce açıklanan PlayStation 5, Xbox Series ve PC (Steam) sürümlerine katıldı. Henüz kesin bir çıkış tarihi bulunmayan oyun, sunduğu tempolu oynanış ve görsel anlatımıyla aksiyon türüne yeni bir soluk getirmeye aday. Gun Funun bu özgün yorumu, aksiyon severler için unutulmaz anlar yaşatacak.