AKY
MirayWeb Coder's
İlk oyunuyla oyunculara farklı bir RPG deneyimi sunan The Outer Worlds, şimdi çok daha iddialı bir devam oyunuyla geri dönmeye hazırlanıyor. Obsidian Entertainment, ikinci oyunla birlikte hem daha büyük haritalar hem de daha derin sistemler vadettiğini açıkladı. Unreal Engine 5in gücüyle geliştirilen bu yeni yapım, oyunculara daha geniş bir evrende daha kişisel bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Oyunun sanat yönetmeni Daniel Alpert, bu kez küçük merkezler ve sınırlı bölgeler yerine çok daha geniş alanların keşfedilebileceğini söyledi. Unreal Engine 5 ile geliştirilen oyun, A noktasından B noktasına giderken oyunculara bolca yan görev, ganimet ve ilgi çekici nokta sunacak. Bu yaklaşım, ilk oyundaki sınırlı keşif eleştirilerine doğrudan bir yanıt niteliği taşıyor.
Yönetmen Brandon Adler ise harita tasarımı sırasında oyuncuları farklı yollara yönlendirecek uzak görsel ipuçlarına özel önem verdiklerini belirtti. Görüş alanına giren ilginç yapılar, oyuncuların rotalarını değiştirmesini teşvik edecek. Bu yapıların sadece uzaktan güzel görünmesiyle kalmayacağı, her birinin keşfedildiğinde oyuncuya farklı ödüller, hikâyeler veya içerikler sunacağı da vurgulandı.
Sistem tasarımında ise dikkat çeken değişikliklerden biri yeniden karakter oluşturmanın (respec) kaldırılması oldu. Baş sistem tasarımcısı Kyle Koenig, oyuncuların artık her yetenek puanı dağıtımında daha dikkatli olmaları gerektiğini, bu sayede karakterlerin özelleştirilmesinin anlam kazanacağını ifade etti. Tüm becerilerde iyi olmanın yerine belirli alanlarda uzmanlaşmak, ikinci oyunun temel felsefesi hâline geliyor.
The Outer Worlds 2, ayrıca kapsamlı bir gizlilik sistemi ile de dikkat çekmeye hazırlanıyor. Oyun, PC, Xbox Series X|S ve PlayStation 5 için çıkacak. Tüm gözler, 8 Haziranda Xbox Games Showcase sonrası yapılacak büyük sunuma çevrilmiş durumda. Obsidianın bu sunumda oyunla ilgili daha fazla detayı paylaşması bekleniyor.
The Outer Worlds 2 Daha Zengin Olacak
Oyunun sanat yönetmeni Daniel Alpert, bu kez küçük merkezler ve sınırlı bölgeler yerine çok daha geniş alanların keşfedilebileceğini söyledi. Unreal Engine 5 ile geliştirilen oyun, A noktasından B noktasına giderken oyunculara bolca yan görev, ganimet ve ilgi çekici nokta sunacak. Bu yaklaşım, ilk oyundaki sınırlı keşif eleştirilerine doğrudan bir yanıt niteliği taşıyor.

Yönetmen Brandon Adler ise harita tasarımı sırasında oyuncuları farklı yollara yönlendirecek uzak görsel ipuçlarına özel önem verdiklerini belirtti. Görüş alanına giren ilginç yapılar, oyuncuların rotalarını değiştirmesini teşvik edecek. Bu yapıların sadece uzaktan güzel görünmesiyle kalmayacağı, her birinin keşfedildiğinde oyuncuya farklı ödüller, hikâyeler veya içerikler sunacağı da vurgulandı.
Sistem tasarımında ise dikkat çeken değişikliklerden biri yeniden karakter oluşturmanın (respec) kaldırılması oldu. Baş sistem tasarımcısı Kyle Koenig, oyuncuların artık her yetenek puanı dağıtımında daha dikkatli olmaları gerektiğini, bu sayede karakterlerin özelleştirilmesinin anlam kazanacağını ifade etti. Tüm becerilerde iyi olmanın yerine belirli alanlarda uzmanlaşmak, ikinci oyunun temel felsefesi hâline geliyor.
The Outer Worlds 2, ayrıca kapsamlı bir gizlilik sistemi ile de dikkat çekmeye hazırlanıyor. Oyun, PC, Xbox Series X|S ve PlayStation 5 için çıkacak. Tüm gözler, 8 Haziranda Xbox Games Showcase sonrası yapılacak büyük sunuma çevrilmiş durumda. Obsidianın bu sunumda oyunla ilgili daha fazla detayı paylaşması bekleniyor.