A Milli Takımımızın, Dünya Kupası'nda Paraguay'a 1-0 mağlup olduğu maçın ardından Arda Güler açıklamalarda bulundu. Çok üzgün olduklarını dile getiren Arda Güler, aldıkları sonuçtan dolayı utanç duyduklarını söyledi. Maçın ardından konuşan milli oyuncumuz ''Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz...