14 yaşında yatılı okumak üzere ailemden, kasabamdan, arkadaşlarımdan ayrıldım. Ondan sonra İzmir’de 14 kişilik, ODTÜ’de 6 kişilik, İstanbul’da dört kişilik odalarda yurt hayatım oldu. Ailemle bayramdan bayrama ve tatil zamanlarında görüşür oldum.
Benim yaratılışımdan mıdır nedir, yoksa zamanla...